22 ianuarie 2012

SĂPTĂMÂNA 49 dar şi ultima

SĂPTĂMÂNA 49:
Luni 26 decembrie:
„..undeva mai în spate, parcă ascunsă în spatele mulţimi stă o mamă cu al ei prunc în braţe..”

Marţi 27 decembrie:
„..şi frigul îi cuprinde şi noaptea e luncă ..păşim uşor prin zăpada proaspăt aşternută în PLIMBAREA DE-O VIAŢĂ..”

Miercuri 28 decembrie:
„..paşii noştri ne duc undeva mai departe unde o luminiţă se zăreşte între geamurile micuţe ale unei minunate..”
„..minunate MĂNĂSTIRI ..şi intrăm sfioşi ..zărim apoi..”
Joi 29 decembrie:
în această zi am omis să îi scriu…prima zi timp de peste 11 luni de zile în care i-am scris zi de zi…mă poţi ierta?

Vineri 30 decembrie:
„..zărind apoi un şir mare de oameni, în negru îmbrăcaţi, cu fetele acoperite ce se îndreptau spre un..”

Sâmbătă 31 decembrie:
„..spre un loc unic unde se zăresc mii de artificii pe cerul înstelat ..iar după ce numărătoarea inversă se termină toţi îşi urează..”

Duminică 01,01,2012
LA MULŢI ANI!! urma să-i scriu dar ceva s-a întâmplat…mai erau doar câteva zile până pe 24 ianuarie, când se împlinea un an de zile de când, zi de zi i-am scris ceva din sentimentele mele în scurte mesaje…
…nu am mai scris mesaje din această zi …
Nu ştiu dacă ceva a înţeles, dacă ceva a mişcat în sufletul ei, dacă am putut s-o fac să simtă măcar puţin din ceea ce simt eu pentru ea, că aş încerca o relaţie de iubire mai intensă cu ea, nu doar de vechi colegi şi prieteni.
 În toată această perioadă am simţit multe, descurajări, bucurii, zâmbete, nelinişte şi multe altele … dar mă bucur că am avut acest impuls de a mă exprima prin această metodă. Poate o altă metodă era mai eficientă în a-mi arăta sentimentele faţă de ea  şi poate acum scriam amândoi  aceste rânduri
Dacă vre-o dată, în această viaţă, ai să citeşti aceste rânduri să fii convinsă că cineva se gândeşte la tine, că cineva a vrut ca tot ce are el în inimă şi tot ceea ce el este să fie şi al tău
… am uitat să scriu, dar am luat şi o hotărâre, aceea că nu îi mai scriu mesaje, acea hotărâre în care
 O PLIMBARE DE-O VIAŢĂ…
 a luat SFÂRŞIT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu